Wyślij formularz lub napisz na adres: wycena@mizar.pl

Jesteś tutaj:Sklep MizarŁazienkaMeble łazienkoweSzafki pod umywalki

Infolinia

(22) 723-73-63
793-005-190
535-055-305
535-055-205
Pon - pt.: 8-18
Soboty: 10-14

Odbierz osobiście lub zamów dostawę

Mizar Sklep Warszawa Piastów

100% Gwarancji

  • Szybka Wysyłka
  • Bezpieczeństwo
  • Fachowa Obsługa
  • Markowe produkty w atrakcyjnych cenach

Newsletter

Zapisz się do newslettera, będziesz na bieżąco informowany o aktualnych promocjach w ofercie sklepu.

Dodaj

Elita Majus Bahama Szafka podumywalkowa 75 na nóżkach z szufladami, biała

Zapytanie o produkt
* pola oznaczone gwiazdką są wymagane
Elita Majus Bahama Szafka podumywalkowa 75 na nóżkach z szufladami, biała
  • Elita Majus Bahama Szafka podumywalkowa 75 na nóżkach z szufladami, biała
  • Elita Majus Bahama Szafka podumywalkowa 75 na nóżkach z szufladami, biała
Elita
Kod produktu: 162217
Producent: Elita
Seria: Majus
Dostępność: 1-7 dni
Cena: 405,00 zł
Dodaj do koszyka

Sposób dostawy

Odbiór osobisty
0.00 zł
Transport busem MIZAR (Warszawa i okolice)
49.00 zł
Kurier
39.00 zł
  • Wymiary szafki : 713 x 332 x 910 mm
  • Front: wykonany z płyty MDF 16 mm
  • Korpus wykonany z płyty 16 mm laminowanej
  • Kolor: biały lakierowany na wysoki połysk

GWARANCJA:

Zasady użytkowania mebli:

  • Meble powinny być użytkowane zgodnie z ich przeznaczeniem.
  • Meble należy użytkować w pomieszczeniach zamkniętych z odpowiednią wentylacją.
  • Wymagane jest wypoziomowanie mebla oraz zamocowanie do ściany.
  • Należy unikać kontaktu polakierowanych powierzchni z wysokimi temperaturami i nadmierną wilgocią(np.w saunie) i rozpuszczalnikami.
  • Meble nie powinny być narażone na długotrwały kontakt z wodą.

Zasady konserwacji mebli:

Meble należy czyścić suchą lub lekko wilgotną miękką tkaniną, po czym należy czyszczone powierzchnie wytrzeć do sucha.

Zasady gwarancji:

  • Producent zapewnia Kupującemu wysoką jakość i prawidłowe funkcjonowanie mebli pod warunkiem przestrzegania przez Kupującego instrukcji oraz Zasad Konserwacji Mebli.
  • Okres gwarancji wynosi 24miesiące od daty wydania mebli Kupującemu,potwierdzonej pieczęcią punktu sprzedaży detalicznej i czytelnym podpisem sprzedawcy.
  • Podstawą do rozpatrzenia reklamacji przez gwaranta jest:
    -posiadanie podstemplowanej Karty Gwarancyjnej
    -dowód zakupu(paragonu lub faktury)
    -wypełnione zgłoszenie reklamacyjne
    -numer identyfikacyjny(widoczny na tylnej części mebla)
  • Producent nie świadczy usług montażowych wyrobu/elementu reklamowanego.

Po wykonaniu naprawy produkt zostanie wysłany reklamującemu na koszt Producenta pod wskazany przez niego adres,bądż do punktu sprzedaży,w którym dokonano zakupu.

  • Producent zapewnia w pierwszej kolejności bezpłatną naprawę lub wymianę niesprawnej części reklamowango produktu.W przypadku niemożności naprawy produkt zostanie wymieniony na taki sam wolny od wad.
  • Niniejsza gwarancja obejmuje wszelkie wady fabryczne oraz usterki produktu wynikłe w trakce poprawnej eksploatacji lub spowodowane defektami produkcyjnymi,ale nie obejmuje materiałów eksploatacyjnych(np.żarówka)
  • Gwarancja nie obejmuje wad wynikłych na skutek:
    -nieprawidłowego,niezgodnego z instrukcją montażu
    -samowolnych,dokonywanych przez użytkownika lub inne nieupoważnione osoby napraw,przeróbek lub zmian konstrukcyjnych produktu
    -uszkodzeń mechanicznych z winy klienta(uderzenia,obicia,zarysowania) chemicznych(celowe lub mimowolne użycie niewłaściwych środków chemicznych,niewłaściwa pielęgnacja produktu)
    -zdekompletowania mebla
    -użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem
    -niewłaściwego przechowywania i konserwacji produktu powstałych z winy użytkownika.

Gwarancja nie obejmuje mebla zakupionego po obniżonej cenie lub gdy wcześniej udzielano już na ten model upustu cenowego(z podaniem przyczyny rabatu).

  • W przypadku nieuzasadnionej reklamacji wszelkimi kosztami z nią związanymi w tym kosztami odesłania towaru do Reklamującego,zostanie obciążony Reklamujący.

Odbiór osobisty towaru w punkcie sprzedaży: Kupujący jest odpowiedzialny za sprawdzenie ogólnego stanu towaru w obecności sprzedawcy,czy otrzymał wszystkie części składające się na dany produkt oraz czy jest on wolny od wad i uszkodzeń mechanicznych.Po tym czasie klient traci prawo do reklamacji z tytułu uszkodzeń zewnętrznych lub braku którejkolwiek z części.

Regulamin Reklamacji:

  • Serwis pracuje od poniedziałku do piątku w dni robocze w godzinach 8:00-16:00
  • Zgłoszenia są realizowane wyłącznie zgodnie z Zasadami Gwarancji dołączonej do produktu. Firma ELITA Sp.z.o.o. może rozpatrywać jedynie zgłoszenia z tytułu gwarancji.
  • Reklamację należy składać wyłącznie na formularzu reklamacyjnym dostępnym u sprzedawcy lub na stronie internetowej www.elitameble.pl dokładnie wypełniając wszystkie wymagne pola co gwarantuje szybką weryfikację i rozpatrzenie reklamacji.
  • Zgłoszenia reklamacyjne przyjmowane są za pośrednictwem e-maila: reklamacje@elitameble.pl, faxem: 55 277 22 12 lub pocztą na adres producenta Elita Sp.z.o.o.,ul.Żeromskiego 32 , 82-400 Sztumskie Pole.

Kartę gwarancyjną zachować na okres 2lat-jest ona ważna tylko z dokumentem sprzedaży.

Produkty powiązane

Elita Bahama Umywalka meblowa 75
Dostępność: 1-7 dni cena: 308,00 zł

Produkty z tej samej serii:

Ostatnio oglądane produkty