Wyślij formularz lub napisz na adres: wycena@mizar.pl

Jesteś tutaj:Sklep MizarŁazienkaWannyWanny narożne asymetryczne

Infolinia

(22) 723-73-63
793-005-190
535-055-305
535-055-205
Pon - pt.: 8-18
Soboty: 10-14

Odbierz osobiście lub zamów dostawę

Mizar Sklep Warszawa Piastów

100% Gwarancji

  • Szybka Wysyłka
  • Bezpieczeństwo
  • Fachowa Obsługa
  • Markowe produkty w atrakcyjnych cenach

Newsletter

Zapisz się do newslettera, będziesz na bieżąco informowany o aktualnych promocjach w ofercie sklepu.

Dodaj

Aquaform HELOS COMFORT Wanna 150 LEWA

Zapytanie o produkt
* pola oznaczone gwiazdką są wymagane
Aquaform HELOS COMFORT Wanna 150 LEWA
  • Aquaform HELOS COMFORT Wanna 150 LEWA
  • Aquaform HELOS COMFORT Wanna 150 LEWA
Aquaform
Kod produktu: 241-05100P
Producent: Aquaform
Seria: Helos Comfort
Dostępność: 7-14 dni
Cena: 691,00 zł
Dodaj do koszyka

Sposób dostawy

Odbiór osobisty
0.00 zł
Transport busem MIZAR (Warszawa i okolice)
49.00 zł
Kurier
129.00 zł
Dane techniczne:
  • Kolor: biały
  • Długość: 1480 mm
  • Szerokość: 985 mm
  • Głębokość: 425 mm
  • Pojemność 215l
  • W zestawie nóżki do wanny i listwy montażowe (wsporniki)
  • Materiał: akryl
Cechy charakterystyczne serii Helos comfort:
  • Trwała konstrukcja wanien aquaform? zapewnia im wyjątkową wytrzymałość. Akryl, z którego są wykonane, jest materiałem bardzo elastycznym i odpornym na uszkodzenia. Specjalne formowanie oraz wzmacnianie laminatami gwarantują stabilność i trwałość wanien aquaform.
  • Ergonomiczny kształt wanien aquaform? zapewnia ich użytkownikom poczucie wyjątkowej przyjemności i komfortu kąpieli. Jest to możliwe dzięki wykorzystaniu wiedzy konstruktorów i projektantów, z którymi współpracuje firma. Ich doświadczenie oraz właściwości akrylu, z którego wykonane są wanny, pozwalają na tworzenie optymalnych rozwiązań.
  • Niezmienność barwy akrylu to jedna z jego głównych cech. Materiał ten , odpowiednio pielęgnowany , przez wiele lat utrzymuje swój pierwotny kolor i gładkość. Jest to możliwe dzięki jego wyjątkowym właściwościom. Na akrylu nie osadza się kamień, nie wchodzi on w reakcje chemiczne z substancjami czyszczącymi, a barwniki koloryzujące są odporne na działanie promieni ultrafioletowych.
  • Antypoślizgowość akrylu jest zapewniona dzięki jego właściwościom fizycznym, które sprawiają, że charakteryzuje się on wysokim stopniem przyczepności. W związku z tym, w wannie nie trzeba stosować żadnych dodatkowych systemów antypoślizgowych, ponieważ jego powierzchnia nie robi się śliska ani po nalaniu do wanny wody, ani pod wpływem płynów do kąpieli.
  • Termoizolacyjność wanien akrylowych wynika ze specyficznych właściwości tego materiału. Woda w wannie długo utrzymuje swą temperaturę. Dzieje się tak dlatego, że inaczej niż w przypadku wanien stalowych, wychładza się ona głównie przez kontakt z powietrzem, a nie przez ścianki wanny.
  • Łatwość czyszczenia wanien akrylowych wynika z faktu, że materiał ten został stworzony specjalnie do kontaktu z wodą. Dlatego też nie nasiąka, nie wchodzi w reakcje ze związkami chemicznymi znajdującymi się w wodzie, a poza tym stanowi naturalną barierę zapobiegającą rozprzestrzenianiu się bakterii i grzybów. Dzięki temu użytkownik nie ma najmniejszych problemów z utrzymaniem wanny w czystości.
  • Akryl w wannach aquaform? objęty jest 15 letnią GWARANCJĄ

ZDJĘCIE PRZEDSTAWIA WANNĘ LEWĄ!!!

Grupa atrybutów:

Materiał:
akrylowa
Kształt:
narożna asymetryczna
Długość:
150

Skrócone warunki gwarancji Aquaform:

Firma Aquaform udziela następujących gwarancji na produkty marki aquaform® od momentu zakupu:

  • kabiny prysznicowe - 24 miesiące
  • kabiny prysznicowe serii GLASS 5, SILVA i SOL DE LUXE - 60 miesięcy
  • brodziki - 24 miesiące
  • wanny - 24 miesiące
  • parawany nawannowe - 24 miesiące
  • panele prysznicowe - 24 miesiące
  • meble łazienkowe - 24 miesiące

Ponadto: 15 lat gwarancji na niezmienność barwy akrylu w wannach marki Aquaform oraz 5 lat gwarancji na niezmienność barwy akrylu w brodzikach marki Aquaform.

Firma Aquaform oferuje odpłatnie profesjonalne usługi serwisowe. W przypadku problemu wystarczy zadzwonić do Centrali Serwisu Aquaform. Przeszkoleni pracownicy działu serwisu pomogą Państwu rozwiązać ewentualne problemy.

Udzielą wszelkich informacji i niezbędnej pomocy w zakresie montażu i serwisu produktów marki Aquaform i Shower Star, zarówno w okresie trwania gwarancji, jak i po jej zakończeniu.

  • Zapraszamy do kontaktu z Centralą Serwisu Aquaform:
    tel.: 61 62 20 255, 61 62 20 256, 61 62 20 253
    fax: 61 28 67 593
    e-mail: serwis@aquaform.com.pl

Uwaga! Serwis firmy Aquaform S.A. zastrzega, iż niezasadne wezwanie Serwisu, będzie podstawą obciążenia Klienta kosztami przyjazdu.


Pełne warunki gwarancji firmy Aquaform

1. Gwarancja dotyczy wad fabrycznych produktu i wad materiału, z którego wykonany jest produkt (tzw. wad powstałych z przyczyn tkwiących w produkcie).

2. Podstawą rozpatrzenia reklamacji jest dowód zakupu i karta gwarancyjna. Karta gwarancyjna powinna być opieczętowana w punkcie sprzedaży, mieć naniesioną datę sprzedaży i podpis Klienta, potwierdzający akceptację warunków gwarancji.

3. Okres gwarancji rozpoczyna się z chwilą dokonania zakupu i wynosi:

  • dla produktów z oferty wyprzedażowej, czyli nie będących w regularnej ofercie 1 rok 
  • wanny, systemy hydromasażu, brodziki, obudowy, kabiny prysznicowe, parawany nawannowe, panele prysznicowe 2 lata
  • kabiny prysznicowe Glass 5, Silva, Sol de Luxe 5 lat
  • niezmienność barwy powierzchni akrylowej: AQUAFORM: wanien 15 lat, brodzików 5 lat, SHOWER STAR: wanien 5 lat, brodzików 5 lat
  • zagłówki 2 lata
  • meble łazienkowe 2 lata.

4. Produkt, który Państwo nabyliście przeznaczony jest do użytku domowego i zabiegów higienicznych w pomieszczeniach sanitarnych wewnątrz budynków, wyposażonych w niezbędne instalacje sanitarne i elektryczne.

5. Przed montażem prosimy sprawdzić produkt pod względem kompletności i ewentualnych uszkodzeń wynikających z niezgodnego z wymaganiami technicznymi transportu lub składowania. W celu dokładnego określenia reklamowanego elementu prosimy o zaznaczenie go na drugiej stronie instrukcji montażu.

6. Producent nie ponosi kosztów demontażu lub uszkodzenia elementów utrudniających dostęp do wyrobu (np. glazury, czy innych materiałów zastosowanych do zabudowy produktu) ani kosztów przywrócenia tych elementów do stanu początkowego po naprawie gwarancyjnej.

7. W przypadku wykrycia wady produktu przed, w trakcie lub po jego zamontowaniu należy odpowiednio przerwać montaż bądź użytkowanie oraz zgłosić usterkę w miejscu zakupu produktu.

8. W każdym przypadku wyrób udostępniony do naprawy musi być czysty zgodnie z podstawowymi wymogami higieny.

9. Wszystkie zażalenia oraz Reklamacje powinny być składane w punkcie sprzedaży produkt. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie nie dłuższym niż 21 dni od daty zgłoszenia reklamacji (liczy się data przesłania faxu bądź zgłoszenia e-mail). Termin ten obowiązuje od momentu przesłania kompletu potrzebnych dokumentów. W przypadku szczególnej potrzeby gwarant może zażądać uzupełnienia dokumentacji o zdjęcia.

10. W okresie trwania gwarancji Klient ma prawo żądać naprawy wadliwego produktu.

11. W razie niemożności naprawy towaru, Aquaform może zadecydować o wymianie towaru na nowy lub o zwrocie Klientowi ceny zapłaconej za towar za pośrednictwem sklepu, w którym Klient towar nabył. Jeśli w międzyczasie zaszła nieistotna modyfikacja produktu, Aquaform S.A. ma prawo wymiany towaru na nową wersję.

12. Klient traci gwarancję w przypadku:

  • samodzielnych napraw lub przeróbek
  • szkód powstałych przez konserwację niezgodną z zaleceniami gwarancji
  • uszkodzenia produktu przez wykorzystywanie niezgodnie z przeznaczeniem
  • nie stosowania się do zaleceń instrukcji montażu i obsługi niewłaściwego transportu (zaleca się transportować wyłącznie w oryginalnym opakowaniu zabezpieczającym, w pozycji zgodnej z oznakowaniem).

13. Gwarancja nie obejmuje:

  • wyrobów używanych (np. z ekspozycji)
  • uszkodzeń mechanicznych produktu
  • części eksploatacyjnych podlegających okresowej wymianie w produktach danego rodzaju (w przypadku kabin są to: rolki, suwaki, uszczelki).

14. Producent nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane:

  • wytrącaniem się osadów z użytkowanej wody (zaleca się stosowanie odpowiednich filtrów),
  • nieodpowiednią pielęgnacją wyrobów, np. stosowaniem do czyszczenia niewłaściwych środków chemicznych (zawierających aceton, substancje ścierne lub żrące).

15. Przyjazdy grupy serwisowej związane ze zgłoszeniem wad niepodlegających gwarancji, będą podstawą obciążenia Klienta kosztami przyjazdu.

16. Szumy podczas pracy systemu hydromasażu nie są wadą i nie stanowią podstawy do reklamacji.

17. Meble łazienkowe są wyrobem wykonanym z materiałów o zwiększonej odporności na wpływ wody, lecz nie mogą być poddawane bezpośredniemu bądź długotrwałemu jej działaniu.

18. W przypadku zgubienia karty gwarancyjnej producent nie wystawia duplikatu.

19. Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.

20. Gwarancja jest ważna na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.


Konserwacja produktu

Do codziennej pielęgnacji należy używać gąbki lub delikatnej, miękkiej szmatki ( w przypadku mebli wytrzeć do sucha) lub gumowej ściągaczki do wody.

Do czyszczenia gładkiej powierzchni wystarczą przyjazne dla środowiska i łagodne środki czyszczące (w postaci płynów) znajdujące się w ofercie Aquaform. Nie należy dopuścić do kontaktu powierzchni akrylowej z rozpuszczalnikami.

Ścianki pokryte powłoką należy przemywać w miarę potrzeb łagodnym odkamieniaczem do szyb (zalecamy ODKAMIENIACZ DP activ). Aby przedłużyć efekty działania powłoki DP activ należy raz na 3-6 miesięcy zabezpieczyć tafle szkła środkiem ODŻYWKA DP activ.
 

Produkty z tej samej serii:

Ostatnio oglądane produkty